Binnen de sector transport heb je verschillende mogelijkheden en kan je alle kanten op. In dit geval pak ik het grote transport, vrachtwagens die nationaal en internationaal rijden. Zelf binnen het transport van de vrachtwagens kan je nog alle kanten op. Inkoop en verkeerd, huren, lease en ga zo maar door. Hierdoor kan zijn dat je veel verschillende vragen krijgt op zowel de e-mail als telefoon. Door de vele vragen kan de werkdruk oplopen en kan het zijn dat je moet investeren in extra hulp. Om de werkdruk iets te verlichten kan je kijken naar het uitbreiden van je online klantenservice.

De voordelen van een live chat op de website.

Een live chat is een online communicatie middel dat je aan de website kan toevoegen. Het biedt website bezoekers een laagdrempelige mogelijkheid om contact met het bedrijf op te nemen als ze vragen hebben, hulp nodig hebben of op zoek zijn naar bepaalde informatie. Het voordeel aan een live chat is dat de chat geheel anoniem is. Hierdoor is contact makkelijker en laagdrempeliger in tegenstelling tot telefoneren. Een live chat is vaak ook een manier om snel contact te leggen. Binnen 30 seconden wordt er vaak gereageerd. Toch kan het zijn dat je als bedrijf minder tijd voor deze zaken hebt.   

Chatkracht helpt je graag met het verbeteren van je online klantenservice.

Nou kunnen we het goed begrijpen dat er niet altijd mankracht is om een klantenservice te bemannen. Chatkracht kan hierbij de uitkomst bieden. Chatkracht helpt je graag met het verhogen van je klanttevredenheid en het binnen halen van meer leads. Door middel van een live chat worden klanten sneller geholpen en dit resulteert in een hogere klanttevredenheid. Een hoge klanttevredenheid resulteert weer in aankopen etc. Neem vrijblijvend contact op omtrent de mogelijkheden.